Skip links

Ultimele articole

#UpswingLife: Half learning & Half chill

Atunci când vine vorba despre cultura unei companii sau a unei organizații este aproape imposibil să nu ne gândim la poveștile și articolele care descriu mediile de lucru idilice de la Google sau Facebook care apar și în tot soiul de topuri ale celor mai atractivi angajatori.   Pentru noi, cultura Upswing este personalitatea companiei, a brandului, a echipei. Ea

Buyer persona – Cum să îți cunoști publicul țintă

Cu cât definești mai clar și mai detaliat profilul clientului tău (cunoscut și sub denumirea de buyer persona, audience persona sau marketing persona), cu atât vei avea parte de mai multă claritate în crearea strategiei de marketing, fie că vorbim despre strategia de conținut, de promovare sau chiar de prețuri. Ca om de marketing, știi cât de ușor este să

NEW POSITION: Customer Success Specialist

📌 Bucharest but also here, there, everywhere Dacă așteptai un semn să vii la noi, ăsta e! Avem un scaun nerăbdator care se fâțâie în așteptarea unui coleg în echipa noastră de Customer Success. Îl poate potoli doar cine poate să rețină clienții ajutându-i să fie productivi și profitabili. La Upswing punem la bătaie tehnologia, strategiile și cele mai eficiente

Ecommerce: 5 lecții din 2020

Ecommerce: 5 lecții din 2020 de aplicat și în 2021

În urmă cu un an, auzeam primele știri cu și despre noul Corona Virus și ne întrebam dacă și când va ajunge în Europa, dacă și cum ne va impacta. Iar acum, foarte mulți se simt mai ceva ca Prâslea cel voinic sau Făt-Frumos, care a crescut într-un an cât alții în 7. Iar dacă e să ne uităm la

Cum să ai o super petrecere online (de Crăciun și nu numai)

Despre cum ne-am adaptat incertitudinii globale care ne-a lovit pe toți în martie am povestit de îndată ce ne-am restabilit echilibrul, iar măsurile pe care le-am luat, strategia pe care am gândit-o și execuția acesteia au devenit responsabile pentru evoluția Upswing în contextul acestei crize. Însă nu puteam încheia anul fără a ne uita în urmă la modul în care

NEW POSITION: Digital Business Development Specialist

📌 Bucharest but also here, there, everywhere The BD department in a nutshell Our Business Development department at Upswing is as young as our decision to focus on inbound marketing as an intentional way of connecting with brands who need our SEO & Content expertise. 2 years of testing, research, meaningful new connections and things really took off 🚀. Now

Uspwing caută un nou Head of Content

Pentru că premiile de Best Content Marketing nu se câștigă singure. Așa că, dacă ești pregătit să scrii istorie și să contribui la implementarea unor strategii performante de marketing care să inspire lumea, vei vrea să citești în continuare. Nu trebuie să te sperii, nu e foarte complicat. Se întâmplă doar să fim foarte buni la câteva lucruri: Înțelegem brandurile

Upswing premii Global Agency Awards Global Search Awards European Search Awards

Echipa Upswing, 4 premii și 7 nominalizări la Global Agency Awards, Global Search Awards și European Search Awards

Suntem încântați să anunțăm că echipa Upswing a câștigat premiile pentru Best SEO Campaign, la Global Agency Awards, Best Use of Content Marketing și Best Use of Data, la Global Search Awards, precum și Best Low Budget Campaign (SEO), la European Search Awards. Dacă ar fi să facem o analogie cu industria cinematografică sau cu cea muzicală, cele trei competiții

Implementări tehnice prin Google Tag Manager – soluția alternativă de compromis care a dus la creșterea traficului și a vizibilității elefant.ro

Provocarea În luna iunie 2019, clientul nostru elefant.ro a migrat pe o platformă nouă, pentru a face față, din punct de vedere responsiveness, traficului și conversiilor tot mai crescute. În ceea ce ne privește, provocarea unei astfel de migrări se rezumă, de regulă, la menținerea traficului și a vizibilității inițiale. Însă, migrarea elefant.ro a venit cu o serie nouă de

Upswing caută Head of Marketing Operations

În ultimii 5 ani, am neglijat să facem marketing pentru noi. Cu N mare! Singurul nostru obiectiv a fost să livrăm cel mai bine pentru clienții noștri. Și am scăpat cu asta. Prin calitatea serviciilor noastre, un punct de vedere unic, mergând împotriva curentului și o promovare generoasă, word of mouth, din partea clienților și a partenerilor noștri. A funcționat