Skip links

AUDIT SEO TEHNIC

Te ajutăm să ai un website mai bun pentru utilizatori și pentru Google

Obiectivul auditului tehnic SEO este să adreseze aspecte care pot îmbunătăți calitatea website-urilor deopotrivă pentru utilizatori și pentru crawlerele motoarelor de căutare.

Auditul acoperă toate lucrurile importante de care au nevoie website-urile și aplicațiile web moderne. De la revizuirea arhitecturii website-ului, a codului, până la analiza performanțelor tehnice și organice, cu ajutorul acestui audit profiți la maxim de ceea ce ai deja. 

Cum este să lucrezi cu noi

  • Îți învățăm businessul și îl tratăm ca și cum ar fi al nostru, pentru a ne asigura că îți oferim cele mai bune soluții personalizate care să te ajute să-ți atingi obiectivele.
  • Te ghidăm pe parcursul colaborării și măsurăm impactul fiecărei acțiuni implementate.
  • Știm cât de costisitoare poate fi dezvoltarea de software, așa că nu facem risipă când vine vorba de resurse. Nu facem audituri de 100 de pagini, ci îți punem la dispoziție o listă cu cele mai importante taskuri, prioritizate în funcție de impactul pe care acestea îl pot avea asupra rezultatelor.
  • Știm că, pentru persoanele care nu lucrează în această nișă, termenii tehnici de SEO pot fi o provocare. Așa că, după audit, vei avea parte de o întâlnire atent pregătită de experții noștri, în care vom traduce pentru tine și pentru echipa ta tot ceea ce vă este nefamiliar.

Auditul SEO include

Auditarea și optimizarea tehnică privește în mod direct factorii care au un impact direct asupra abilității motoarelor de căutare de a face crawl, de a interpreta, de a indexa și de a poziționa în rankuri un website.

  • Auditurile de experiență în pagină (numite și Core Web Vitals): sunt un set de metrici reale, care au în focus utilizatorul și care cuantifică aspectele cheie ale experienței acestuia. Pot include: viteza, adaptabilitatea la device-urile mobile, navigarea în siguranță (lipsa conținutului dăunător), HTTPS, anunțurile intruzive.
  • Arhitectura website-ului
  • Linking intern
  • Probleme de indexare
  • Analiză de conținut (conținut scris, titluri, descrieri, taguri H)
  • Conținut duplicat
  • Erori (404, 500)
  • Analiza datelor din Google Search Console
  • Analiza datelor din Google Analytics
  • Raport de analiză DeepCrawl*
  • Raport de analiză Sitebulb*

*instrumente pe care le folosim când facem crawling pentru un website

Aici poți vedea toți indicatorii pe care îi vom analiza.

Facem față oricărui CMS

În calitate de consultanți SEO, audităm și optimizăm numeroase website-uri, de la eCommerce la lead generation și de la site-uri de știri la site-uri de servicii. În ciuda diferențelor, toate au foarte multe în comun.

Indiferent de tehnologia pe care o folosești, îți garantăm că noi suntem agenția tehnică de SEO capabilă să optimizeze pentru toate motoarele de căutare și să te ajute să-ți optimizezi performanța în rezultatele organice.

Wordpress

Magento

Shopify

Hybris

Prestashop

Opencart

Drupal

Joomla!

Vtex

Blugento

Gomag

Custom/Bespoke Platforms

Folosim cele mai performante tooluri de SEO

Unele din ele sunt dezvoltate in-house pentru a ne ajuta cu nevoi specifice:

Dar ne bazam în continuare și pe cele clasice:

Când este momentul potrivit pentru un audit SEO

  • Când vrei să lansezi un website nou – un site de succes începe cu o platformă corect optimizată tehnic.
  • Când faci redesign sau migrare – o migrare făcută incorect va duce, cel mai probabil, la scăderea traficului organic și pierderi de vizibilitate. Migrarea de website poate includ procese de rebranding (schimbarea domeniului), tranziția pe o variantă securizată a website-ului (https), schimbarea platformei (content management system – CMS), orice acțiune de redesign.
  • Când experimentezi o scădere neașteptată a traficului organic – Google a ajuns, în prezent, la ±3000 update-uri de algoritm anual, dintre care 2-3 sunt majore. O scădere în rankuri sau a traficului poate semnala că Google a schimbat ceva și website-ul tău nu mai corespunde cerințelor motorului de căutare.
  • Când consideri că poți genera mai mult trafic pe website-ul tău actual – de fapt, aceasta este destinația principală a serviciului de audit tehnic SEO. Ne asigurăm că Google îți înțelege website-ul, pentru a obține mai mult din ceea ce ai construit deja.

DEVINO URMATORUL NOSTRU STUDIU DE CAZ

DE SUCCES 🚀

Scrie-ne despre obiectivele tale și hai să vedem cum te putem ajuta să le atingi.