Skip links

AUDIT DE CONTINUT

Obține mai mult de la conținutul existent și atinge-ți obiectivele de business

Conținutul este calea prin care ajungi la audiențele tale din digital și le spui în ce fel le înțelegi nevoile și le oferi sprijinul. Atunci când conținutul existent nu reușește acest lucru sau când acesta nu este aliniat cu noua strategie, sunt necesare un inventar și o evaluare a acestuia.

Asta facem atunci când realizăm un audit de conținut: inventariem toate materialele create anterior, le evaluăm calitatea și le măsurăm eficiența. Pentru a-ți putea oferi recomandări să îmbunătățești, refaci sau, după caz, renunți la anumite fragmente care nu sunt aliniate cu vocea ta sau nu îți aduc niciun beneficiu.

Acest audit este pentru businessuri care vor să obțină toate avantajele pe care le are de oferit content marketingul.

  • Maximizezi beneficiile conținutului existent care are deja rezultate.
  • Reevaluezi și îmbunătățești conținutul care poate fi mai bine scris și mai performant.
  • Îți aliniezi întregul conținut astfel încât să-l poți integra într-o strategie coerentă, care va avea efecte favorabile pe termen lung asupra evoluției businessului de care te ocupi.
https://https://app.seomonitor.com

De la conținut intuitiv la content marketing bazat pe date

Pentru un business care este deja prezent și activ în online, dar nu se bucură de toate avantajele contentului performant, serviciul de Content Audit poate aduce mai multă claritate strategică și de implementare.

După ce ne-au trecut prin mână clienți de top în cei 13 ani de activitate, ne-am dat seama că facilitarea tranziției de la conținut intuitiv la content marketing bazat pe date și cu rezultate măsurabile face parte din misiunea noastră. Și am luat-o în serios, așa că am pus la punct un framework susținut de date:

Stabilim oportunitățile și vulnerabilitățile conținutului existent

Printr-un proces complet de crawl si extragere de date explorăm punctele forte și slăbiciunile conținutului de pe blogul businessului pe care-l ai în grijă.

Pentru asta, analizăm fiecare articol prin prisma a ±30 indicatori, printre care numărul de cuvinte și potențialul de trafic al întregului topic, pe care îl calculăm în funcție de volumele de căutări și de rankul cuvintelor cheie din articol.

Estimăm acest potențial cu ajutorul Topics Chrome Extension și în raport cu primul competitor din Google.ro.

Totodată, colaborăm cu profesioniști specializați în astfel de evaluări pentru a stabili coerența, logica, utilitatea, lizibilitatea și corectitudinea exprimării și a gramaticii articolului. Aceeași resursă va analiza conținutul și din perspectiva E-A-T (expertise, authoritativeness, trustworthiness).

Vrei să afli mai multe despre pașii pe care îi urmăm când analizăm conținutul? Contactează-ne și îți vom da toate detaliile.

Luăm împreună cele mai bune decizii pentru conținutul businessului tău

Auditul de content ne trasează o serie de acțiuni și direcții în care putem ghida conținutul de pe blogul tău de business.

https://upswing.ro

Validare

Identificăm articolele existente care își ating potențialul maxim de trafic organic, sunt redactate corect și formatate lizibil, corespund criteriilor E-A-T și beneficiază de indicatori optimi (time on site mare, bounce rate mic). Astfel, validăm conținutul care poate rămâne neschimbat și care contribuie deja la atingerea obiectivelor de trafic și conversii.

Îmbunătățire

Dacă articolul analizat performează dar nu și-a atins potențialul maxim, stabilim cum putem îmbunătăți conținutul aducând completări acolo unde este nevoie. Prin același proces trec și materialele care înregistrează trafic organic, dar ale căror indicatori de time on page și bounce rate ne arată că utilizatorii petrec puțin timp pe pagină și părăsesc website-ul după vizitarea paginii.

https://upswing.ro
https://upswing.ro

Rescriere

Acolo unde potențialul de trafic este mare, dar calitatea conținutului lasă de dorit, stabilim direcții pentru rescrierea integrală a conținutului. Altfel spus, trasăm acțiuni pentru articolele cu potențial, pentru a le crește performanța.

Actualizare

Anumite topicuri au nevoie de un update recurent al informației, pentru a rămâne relevante și actuale, așa cum sunt cele legislative sau cele care fac trimitere la tendințe. Așa că, în funcție de tipologia acestora, stabilim intervalele de actualizare pentru a aduce informația la zi.

https://upswing.ro
https://upswing.ro

Curare (pruning)

Dacă în etapa de analiză, detectăm materiale care abordează același topic și induc Google în eroare în privința diferențierii – altfel spus, se canibalizează din punct de vedere SEO – propunem eliminarea lor de pe blog sau comasarea într-o variantă exhaustivă, în funcție de potențialul organic pe care îl au.

În plus, verificăm profilul de backlinks care trimit către conținut și sugerăm redirectarea acelora care nu aduc niciun beneficiu pentru ca autoritatea să poată fi direcționată către paginile care au potențial.

Optimizare

Titlul, descrierea și tagurile H sunt decisive pentru performanța articolelor în Google. De aceea, toate trec printr-o analiză detaliată, pentru a fi, ulterior, optimizate.

https://upswing.ro

Auditul de conținut este pentru tine dacă:

  • Deții un business sau ești direct responsabil de performanța lui în digital.
  • Știi că există o relație directă între prezența în digital, calitatea conținutului și creșterea veniturilor, indiferent de tipologia afacerii pe care o ai în grijă.
  • Ești conștient că blogul de business îți poate aduce mai multe beneficii decât o face în prezent și dispus să explorezi oportunitățile și să optimizezi conținutul, pentru a ajunge la rezultatele dorite.
  • Există deja conținut pentru businessul de care te ocupi, dar calitatea și performanța acestuia lasă de dorit.
  • Faci content de ani de zile, dar eforturile tale nu se traduc în creșterea ROI sau alți indicatori de care îți pasă.

Ce trebuie să știi înainte de a opta pentru acest serviciu:

  • Auditul vizează conținutul care există deja. De aceea, nu putem face o astfel de analiză pentru un business care are insuficient conținut. În plus, investiția ta va fi una rentabilă dacă ai cel puțin 50 de articole publicate, pe care să le putem evalua.
  • Pentru că acest serviciu se referă strict la evaluarea conținutului existent, asigură-te că ai sprijinul echipei tale interne sau al agenției cu care lucrezi pentru a implementa schimbările sugerate.
  • Auditul de conținut este doar o diagnoză. Tratamentul, însă, implică dezvoltarea unei strategii de conținut și implementarea acțiunilor specifice pentru fiecare articol in parte.

Ai nevoie de suport pentru implementarea auditului?
Vezi și serviciul de Content marketing!

DEVINO URMATORUL NOSTRU STUDIU DE CAZ

DE SUCCES 🚀

Scrie-ne despre obiectivele tale și hai să vedem cum te putem ajuta să le atingi.