Skip links

Ultimele articole

Convertim om de presă la full time digital content writer

Dacă, cu Internetul de-a dreapta ta, poți să scrii despre orice și să produci consecvent conținut de calitate, citește (măcar ca să te afli în treabă) ce job avem pentru tine. Mai precis, căutăm să ispitim un om obișnuit cu dinamica și obiectivele unei redacții să treacă de partea campaniilor de content marketing și native advertising. Ce ar fi de

Căutăm content writer pentru relație la distanță pe termen lung

Dacă ți-ai dat seama că nu e suficient să ai fler și să scrii bine ca să performezi în online, vei vrea să citești mai departe: Ce ne face pe noi, Upswing, the buddy you’d like to have: punem toate cunoștințele de SEO și Content la bătaie ca să dezvoltăm cele mai eficiente strategii din digital am făcut experimente, am

GM-ul regional al eBay vine in Romania, la ecomTEAM

E-commerce-ul romanesc e intr-o continua crestere si niciodata nu am simtit mai necesar ca acum sa contribuim si sa sustinem initiativele care duc la maturizarea sanatoasa a acestui ecosistem. Pe 22 si 23 martie, ecomTEAM pregateste o conferinta de e-commerce care vine sa ia pulsul industriei in primul trimestru al lui 2017 asa ca, in randurile de mai jos, o

Hello, Upswing! Thank you, SEOmonitor!

O singura misiune: SEO In 2012, dupa 5 ani in care am acoperit un spectru variat de servicii de digital marketing, am decis ca era momentul ca agentia noastra sa aleaga o singura misiune pentru a se diferentia si excela. Nu a fost dificil sa alegem. Dintre toate serviciile pe care le ofeream, SEO era de departe varianta castigatoare. Un

Ne-am prezentat cu speech de mulțumire pentru Best Innovation in Software la European Search Awards 2016 în Paris

De curând ne-am prezentat la European Search Awards 2016 ‪‎Paris‬ cu speech de mulțumire pentru premiul Best Innovation in Software. Asta ne face prima și singura agenție din România care a obținut o asemenea recunoaștere. Produsul nostru, semonitor.com, a fost superstar pe scena inovației pentru că folosește metrici relevante ca să estimeze și analizeze impactul campaniilor de SEO; datele concludente pe care

Urmatoarea lovitura dupa Not-Provided: Volume de Cautare Agregate

Cu totii stim ca majoritatea profesionistilor ce activeaza în domeniul SEO si al marketing-ului digital, se bazeaza pe Keyword Planner pentru a identifica oportunitati, estimand un volum de cautari pentru cuvintele cheie de interes. Dupa socul produs în 2013 cu Not-Provided, Google a venit cu o alta schimbare majora, insa de data aceasta afectand valoarea datelor ce reflecta volumul de

Cum am creat un “laborator” de experimente SEO pe modelul Lean Startup

In ultimul an, ne-am facut un obicei (saptamanal) din a testa si a valida tactici inedite aplicand metodologia Lean Startup. Ne-am gandit ca ar fi interesant sa povestim in ce consta procesul nostru de lucru, ce “instrumente de laborator” ne-am creat si cum documentam ideile si rezultatele. Si am pregait si un “goody bag” cu template-uri utile, asa ca spor