Luna trecută am profitat din plin și de vremea bună și de relaxarea măsurilor de restricție și am decis să reluăm seria de evenimente Upswing Power Session, în varianta cea mai îndrăgită: cât se poate de live. Ne-a găzduit Biblioteca Matera din cadrul Nod Makerspace unde, alături de 3 speakeri, am împărtășit din experiența noastră, din planurile noastre și ne-am bucurat și de prezența invitatului nostru special, Dragoș Smeu, General Manager at Mavericks. The Agency.
În cadrul UPS #9, Tudor Popescu, Head of Innovation @Upswing, a prezentat Contero – cel mai nou tool creat de Upswing. Contero reprezintă 14 ani de experiență ca agenție SEO transofrmată într-un editor care analizează primele rezultate din Google (SERP), articolele competiției și datele despre trafic pentru a ghida scriitorii să creeze conținut optimizat care să rankeze. Comparația care nouă ne place cel mai mult este cea cu Uber, dar pentru conținut: scriitori de 5 stele, specializați pe industrii și nișe, pregătiți să scrie conținut optimizat.
În contextul în care piața de ecommerce a cunoscut o creștere semnificativă în ultimii ani, concurența în această industrie este și ea mai acerbă. Odată cu asta, rata de conversie a scăzut față de media anilor trecuți (2018-2019) și costul per click/conversie a crescut, paginile de rezultate sunt dominate de noi produse de la Google (snippets, shopping ads, Google Maps) și au apărut și noi competitori mai puțin tradiționali cum ar fi agregatoarele de oferte sau comparatoarele de prețuri. Nici Google nu ne face viața mai ușoară, introducând recent o serie de noi parametri precum E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) sau YMYL (Your money, your life). Prin urmare, pentru a avea șanse de ranking organic pe prima pagină, nu poți neglija partea de Content marketing care, mai mult ca oricând, trebuie să fie optimizată din punct de vedere SEO.
Cum rezolvă Contero provocările actuale poți afla direct de la Tudor – prezentarea lui poate fi urmărită mai jos: