Upswing este o agenție de marketing independentă, o echipă pasionată, a cărei misiune este să livreze cele mai eficiente și sustenabile strategii digitale businessurilor care contează.
Ceea ce îi diferențiază pe upswingeri de alte echipe de SEO și Content Marketing nu se limitează la certificări, la tooluri sau la tacticile folosite. Adevărata diferențiere are loc, de fapt, la un nivel fundamental, acela al rezilienței pe care o inspiră – expiră fiecare upswinger și care ne determină să nu acceptăm nimic mai puțin decât victoria, în toate situațiile. Determinarea de a câștiga, plăcerea de a învăța și de a găsi soluții și dorința de a stabili noi standarde de excelență sunt, deopotrivă, trăsături cultivate la Upswing.
Suntem SEOiști, scriitori, designeri, alergători, bucătari, programatori, muzicieni, voluntari, părinți, economiști, jurnaliști, înotători, logopezi, călători, cicliști, analiști, criminologi 😶 și hard-working people.
Cu această diversitate care ne caracterizează, aducem o perspectivă unică în tot ce facem.
În 2023, am împlinit 16 ani de când suntem în business. Și totuși, ne simțim de parcă abia am fi început.
În primii 9 ani de existență, ni se spunea SEOmonitor. Ne-am schimbat numele în Upswing în 2016, tocmai pentru a reflecta schimbarea majoră care a avut loc în businessul nostru. Aplicația SEOmonitor a început să experimenteze un succes major nu doar în România, ci în întreaga lume, iar misiunea noastră de a face diferența în zona serviciilor de SEO și content s-a conturat tot mai clar, pe măsură ce rezultatele muncii noastre transformau mediul de business din .ro. Așa că am considerat că este timpul să ne continuăm călătoria în formula a două echipe distincte: SEOmonitor – aplicația și Upswing – agenția.
Am documentat întreaga poveste a acestei schimbări, pentru cei curioși.
Nu poți gestiona ceea ce nu poți măsura
Cel mai bun îndemn de business după care ne ghidăm este cel al lui Peter Drucker, care spune că „Dacă nu poți măsura ceva, nu-l poți îmbunătăți.”
Am luat acest principiu atât de în serios, încât ne-am înconjurat de cantități imense de date și de tehnologii complementare. Acest lucru ne-a permis să învățăm, să ne adaptăm și să ne îmbunătățim performanța în mediul organic, atât de imprevizibil și, totuși, atât de important în zilele noastre.
Pe scurt, cu ajutorul datelor, putem să luăm tot timpul decizii rapide, educate și data-informed.
Cum rămânem fideli misiunii și valorilor noastre
Indiferent de situație – și am demonstrat-o din plin când business as usual nu a mai fost norma – ne raportăm la industrie prin ceea ce facem pentru clienții noștri și nu numai și prin rezultatele mereu palpabile și cuantificabile. Existăm pentru a le oferi businessurilor care contează cele mai eficiente și sustenabile strategii de marketing digital. Pentru a mișca industria. Și, totodată, pentru a o inova.
Iar proiectele noastre reflectă asumarea acestei misiuni și, mai mult, o autoevaluare onestă. Și atestă, încă o dată, că suntem fideli valorii de a oferi comunității și industriei ce avem mai de preț: date în timp real, tehnologii inovatoare și know how valoros.
În 2007, am început ca agenție de digital marketing și, pe parcurs, ne-am transformat în prima agenție de SEO din România. La baza acestei transformări a stat un framework de procese care, între timp, a devenit ceea ce este acum SEOmonitor.
De atunci, ne-am întâlnit cu și am învățat de la sute de agenții de SEO. Am adunat toate aceste lecții într-un proces de design, pentru a genera produse și sisteme care să abordeze și să susțină cele mai mari provocări ale agențiilor de SEO.
Upswing Visibility Report
Îndrumați deopotrivă de pasiunea și încrederea acordate datelor și de valoarea de a oferi înapoi industriei, am construit Visibility Report.
Visibility Report este un instrument gratuit de analiză a performanței digitale din 25 de industrii, care colectează și contextualizează date despre vizibilitatea și traficul organic non-brand ale celor mai importante branduri din Google.ro.
Conceput pentru optimizarea strategiilor de SEO și content, este dedicat marketing specialiștilor și persoanelor care au în grijă businessuri online și responsabilitatea de a le crește.
Află mai multe despre cum a fost conceput Visibility Report și în ce feluri pot fi fructificate datele pe care le evidențiază.
Pe măsură ce pandemia de COVID-19 începea să schițeze o nouă criză mondială în martie, schimbările imprevizibile care aveau loc la nivelul comportamentului consumatorilor aveau să ne întrerupă strategiile și obiectivele pe termen mediu și lung.
Supraviețuirea Upswing impunea supraviețuirea clienților noștri, iar pentru noi devenea tot mai greu să contribuim la asta, pe măsură ce volumele de căutări și toate celelalte date pe care ne puteam baza înainte deveneau irelevante.
Propriile provocări s-au dovedit a fi doar un pretext pentru dezvoltarea rapidă a Upswing COVID-19 Trends, un tool menit să aducă claritate prin date în timp real și să indice, astfel, schimbările pe care le traversează comportamentul consumatorilor. Un tool cu ajutorul căruia am rezolvat, în primul rând, problemele clienților noștri și pe care l-am putut pune la dispoziția întregii industrii, similar Visibility Report, pentru 25 de categorii.
Parcurge întreaga poveste despre cum ne-am asumat, într-o perioadă în care toate businessurile tăiau costuri, riscul de a investi în inovație.
Recunoașterea la nivel global
Încă de când ne-am început misiunea, cu 13 ani în urmă, strategiile noastre au fost un reper pentru brandurile care aspiră să facă performanță în motoarele de căutare.
De la SEOmonitor, care a luat naștere din dorința de a le înfățișa clienților date consistente privind construirea, măsurarea și implementarea strategiilor SEO, până la Visibility Report, pe care l-am construit din dorința de a oferi o înțelegere globală a oportunităților din search, datele au fost, întotdeauna, combustibilul care ne-a ajutat să înaintăm în această misiune.
Recent, am învățat că o criză poate aduce claritate. Așa că ne-am concentrat resursele, în plină pandemie și în ciuda vocilor care îndemnau vehement la reducerea costurilor, pentru a inova. Așa a apărut Upswing COVID-19 Trends.
Confruntarea propriilor provocări s-a dovedit a fi doar un pretext pentru crearea unor instrumente utile întregii industrii. Produsele și metodologiile pe care le-am împărtășit, în cei 13 ani de existență, cu întreaga lume și-au pus amprenta și în zona de recunoaștere. Așa că cele 4 premii primite la Global Agency Awards (Best SEO Campaign), Global Search Awards (Best Use of Content și Best Use of Data) și European Search Awards (Best Low Budget Campaign) au venit cu o validare în plus. Mai mult, Upswing a primit nominalizarea pentru Best Global Large SEO Agency (Global Search Awards) și SEO Agency of the Year (Global Agency Awards). Totodată, campania noastră pentru Mega Image a fost listată printre finaliste la alte 5 categorii: Best Use of Search -Retail/Ecommerce (SEO), Best Low Budget Campaign (SEO), Best Global SEO Campaign (Global Search Awards), respectiv Best SEO Campaign și Best Use of Content Marketing (European Search Awards).
Pentru toate acestea și nu numai, promisiunea rămâne aceeași: Nu ne trezim dimineața doar ca să facem campanii de SEO și content, ci ca să inovăm pentru clienți și industrie.
BLOG
Accesează perspective noi și trage concluzii care te propulsează