Căutăm Account pe care să-l transformăm în Customer Success

    • 4
    customer success manager

    Avem un scaun nerăbdator care se fâțâie în așteptarea unui coleg în echipa noastră de Customer Success. Îl poate potoli doar cine poate să rețină clienții ajutându-i să fie productivi și profitabili. La Upswing punem la bătaie tehnologia, strategiile, cele mai eficiente sesiuni de networking și cele mai neconvenționale party-uri.

    Ce înseamnă o carieră la Upswing:

    • să înveți în permanență de la cei mai buni din domeniu
    • on-going support, training și dezvoltare, încurajarea de care ai nevoie ca să crești și să devii cea mai bună variantă profesională a ta
    • subscription pe moz.com ce include acces la prezentările MozCon, din care poți afla ultimele noutăti din industrie
    • trotinete electrice pentru atunci când te saturi să te înghesui în metrou în fiecare dimineață și seară, dar și echipament de protecție, ca să nu fii nevoit să folosești asigurarea medicală despre care îți spunem imediat
    • o bibliotecă grasă cu cele mai noi cărți din domeniu, suport fizic sau Kindle – gadgets included
    • party-uri nonconformiste și… asigurare medicală, just in case (¬‿¬)
    • healthy fruits & snacks și colegi care te vor motiva să-ți folosești 7cardul ca să simți… echilibrul
    • headspace și quiet zone pentru meditat, deconectat
    • Friday Beer & Wine O’Clock – pentru că mereu rămân alune și smochine la urmă
    • colegi care te inspiră să le împărtășești pasiunile și să te bucuri pe bune de viața de după birou – fine cooking, ski & snowboarding, teatru & film, kizomba, CrossFit, hiking, mixology, comic books, yoga, fotografie, mai spunem?

    Ce face un Customer Success la noi:

    • client onboarding, training, engagement, retention și freestyle în churnfighting
    • are rol de consultant strategic pentru ca fiecare client în parte să vadă valoarea serviciului pe toată durata colaborării iar la noi să ajungă toate nevoile și dorințele lui
    • e negociator șiret în relația cu celelalte departamente pentru timpul investit în clienții săi

    Ce îți spune că acum este momentul perfect să aflăm despre tine:

    • ai experiență ca Account sau o istorie similară în comunicarea cu clienții într-o agenție familiarizată cu servicii de digital
    • ți-e ușor să lucrezi cu orice tip de client, indiferent de profilul sau dimensiunea businessului si poți să faci trecerea de la un client la altul cat ai spune “customer success”
    • nu-ți poți ține în frâu plăcerea de a relaționa cu oamenii și de a-i convinge să se deschidă situațiilor care îi avantajează
    • vrei să înveți, să îți adaptezi și perfecționezi skill-urile

    Află tot ce vrei să știi despre noi pe upswing.ro. Trimite CV-ul și câteva cuvinte despre tine și de ce crezi că ne potrivim la larisa@upswing.ro, ca să vedem dacă tu ești piesa lipsă din echipa noastră de Customer Success. Folosește în subiectul mailului: CUSTOMER SUCCESS.

    More on #upswinglife

    • 4
    1 comment

    Leave a Reply

    Your email address will not be published.