Am construit o metodologie care modelează industria de SEO
După primii 5 ani în digital, în 2012, înțelegeam că optimizarea pentru motoarele de căutare are nevoie să devină măsurabilă și predictibilă.
Asta a însemnat să renunțăm la restul serviciilor și să devenim prima agenție din România dedicată integral înțelegerii performanței organice.
Un an mai târziu, în 2013, am lansat seomonitor.com, aplicația care pune la dispoziție agențiilor de SEO toate datele de care au nevoie ca să înțeleagă unde trebuie să lucreze pentru a obține vizibilitatea în Google.
Aplicația este construită după metodologia internă Upswing. În tot acest timp, modul în care facem noi lucrurile în agenție a fost preluat, prin aplicație, de sute de agenții de SEO din lume și din România.
Radu Mărcușu, CEO Upswing
Prognoze realiste transformate în rezultate de business
Acțiunile de SEO au impact doar asupra traficului organic non-brand, impact pe care te ajutăm să-l măsori și să-l îmbunătățești cu ajutorul campaniilor pe care le facem.
Metodologia noastră unică de prognozare va modela acest trafic organic non-brand în cel mai scurt timp, pe baza obiectivelor prestabilite și a tuturor factorilor care ar putea să le influențeze.
După ce identificăm cuvintele cheie și oportunitățile pentru contul analizat, le grupăm în funcție de categoriile și subcategoriile existente în site sau pe care urmează să le generăm. Pentru fiecare grup de cuvinte, estimăm, cu ajutorul SEOmonitor, în ce măsură le putem urca în clasamentele Google. În acest proces, ținem cont de focusul comunicat al brandului, de poziția lui actuală, dar și de competiție.
Ulterior, în funcție de gradul de dificultate în obținerea vizibilității propuse, forecastul nostru va calcula măsura în care aceste obiective sunt realiste și cum vor stimula acestea alte metrici, precum conversiile.
Aplicația oferă o imagine de ansamblu a traficului pentru două scenarii: cu și fără optimizare pentru motoarele de căutare. Asta ne arată unde ar putea ajunge contul cu resursele noastre și ce ar putea însemna pentru client sau prospect utilizarea serviciilor noastre de SEO și content.
The KPIs Guardian
Ne atingem obiectivele în 89% din cazuri.
Urmărirea KPIs pentru peste 80 de campanii active este o reală provocare într-un peisaj în care algoritmii se schimbă constant. De aceea, am construit „KPIs Guardian”, un tool care ne arată cu precizie rata de îndeplinire a fiecărui obiectiv din fiecare campanie. Astfel, urmărim performanța pe baza schimbărilor zilnice, săptămânale și lunare. Cu ajutorul lui, observăm tiparele care sugerează update-uri de algoritm, dar și trendurile de health care ne indică ce campanii au nevoie de intervenții urgente.
Deciziile pe care le luăm pentru fiecare cont sunt bazate pe trendurile de health din ultimele 30 de zile. În acest fel, facem ajustări care să ne asigure optimizarea rezultatelor și a bugetelor.
Îți vom recomanda voluntar o agenție de SEO și content, dacă rezultatele noastre nu vor atinge obiectivele. Dar știm că o vor face.
Rapoarte Automate
Automatizăm, pentru a aloca resurselor umane cauze mai importante
Relația pe care o avem cu clienții noștri este una foarte importantă și ne dorim ca ei să beneficieze rapid de ultimele date. De aceea, salvăm timp automatizând o parte din rapoarte și ne asigurăm astfel că echipele interne au un focus crescut pe ceea ce contează cu adevărat: performanța campaniilor și satisfacția clienților.
Raportul automat pentru materialele de Native Advertising se conecteaza la Facebook, Google Analytics si aplicația SEOmonitor și extrage date ca: numărul de persoane la care a ajuns articolul in Facebook, numarul de cititori pe care i-a avut articolul și cum s-a schimbat vizibilitatea site-ului promovat după ce a fost publicat articolul.
Inovăm pentru clienți și pentru industrie
Știm că businessurile și cei care iau decizii în numele lor nu au timp să învețe SEO din How To’s. Așa că noi aducem date unice care vorbesc pe limba tuturor, prin tooluri inovatoare:
Upswing Visibility Report
Este un instrument gratuit, actualizat lunar, care dezvăluie date de trafic organic din 25 de industrii și arată dimensiunea reală a acestora în online. Cu ajutorul Visibility Report, poți identifica dintr-un click și un scroll:
- dimensiunea fiecărei industrii, în funcție de volumele de căutări din google.ro
- cota de piață a fiecărui brand, în raport cu industria din care face parte
- cuvintele cheie non-brand relevante, volumele lor de căutări și trendurile de creștere și de scădere a acestora, pentru fiecare industrie
- tendințele istorice de vizibilitate pentru fiecare website și fluctuațiile lunare
Upswing COVID-19 Trends
Pandemia de coronavirus a afectat puternic businessuri din toate industriile, iar referințele de sezonalitate și datele year-over-year și-au pierdut greutatea în fața noilor obiceiuri ale consumatorilor. În acest context, datele de actualitate sunt mai importante ca oricând. De aceea, am dezvoltat Upswing COVID-19 Trends, un tool integrat cu Google Trends, care urmărește schimbarea obiceiurilor de consum și le traduce în date relevante de trafic non-brand.
Cu ajutorul lui, poți identifica dintr-o privire ce cuvinte cheie din industria ta au fost mai afectate, dar și care sunt oportunitățile de moment. Poți folosi datele pentru a-ți ajusta strategiile, pentru a pivota modelul de business, pentru a crea noi categorii în site – pe care utilizatorii le caută cu precădere acum, pentru a-ți îmbunătăți conținutul existent sau pentru a face estimări precise în ceea ce privește actualizarea stocurilor sau prognoze financiare riguroase, adaptate circumstanțelor.
Cei 50 de jurați de la European Content Awards 2020 au validat proiectul nostru, Visibility Report, listându-l printre finaliste. VR a pus România pe harta Europei în industria de content marketing, cu nominalizări la două categorii ale competiției europene:
- B2B Content Campaign of the Year
- Content Strategy of the Year
La Global Search Awards, am fost puși pe lista scurtă pentru categoria BEST GLOBAL SEO AGENCY. Aceeași competiție a nominalizat campania Upswing x Mega Image la 5 categorii, printre care:
- Best Global SEO Campaign
- Best Use of Search – retail / e-commerce
- Best Use of Data