Suntem încântați să anunțăm că echipa Upswing a câștigat premiile pentru Best SEO Campaign, la Global Agency Awards, Best Use of Content Marketing și Best Use of Data, la Global Search Awards, precum și Best Low Budget Campaign (SEO), la European Search Awards. Dacă ar fi să facem o analogie cu industria cinematografică sau cu cea muzicală, cele trei competiții la care am concurat, alături de nume mari din industria de PPC, SEO și Content Marketing, ca Peak Ace AG, Victorious sau Digitaloft, sunt echivalentul Oscarurilor sau al premiilor Grammy.
Pe o piață concurențială dură, cu sute de agenții care și-au demonstrat valoarea de-a lungul timpului, simplul fapt de ne afla pe lista scurtă la nu mai puțin de 11 categorii a fost o onoare în sine.
Cea mai bună campanie SEO din lume, la Global Agency Awards
Am fost incluși pe lista scurtă a celor mai bune agenții de SEO ale anului, la Global Agency Awards, și am câștigat premiul pentru cea mai bună campanie SEO, la nivel global, cu Upswing & Mega Image – When Content Drives ROI.
Echipa Upswing „și-a adaptat strategia de content într-o manieră sofisticată, ținând cont de datele despre comportamentul consumatorilor, ceea ce este impresionant”, a declarat Helenei Pearce, Head of Content la Samsung Electronics și membră a juriului.
Best Use of Content Marketing și Best Use of Data, la Global Search Awards
Upswing „a demonstrat că este un pivot excelent în ceea ce privește utilizarea datelor pentru a identifica oportunitățile legate de COVID-19, ceea ce dus la un ROI extraordinar comparativ pentru o campanie cu un buget așa de mic. O campanie absolut impresionantă și un câștigător care iese în evidență”, a ținut să puncteze Olga Adrienko, Head of Global Marketing la Semrush, despre câștigarea categoriei Best Use of Data la Global Search Awards.
Am decis să participăm la această competiție, la fel de importantă ca și Global Agency Awards, tot cu proiectul Upswing & Mega Image – When Content Drives ROI, campanie care pe lângă Best Use of Data, ne-a mai adus și premiul pentru Best Use of Content Marketing.
„Am fost impresionați de reacția fantastică la amploarea acestei oportunități cauzate de schimbarea comportamentului consumatorului în piață. Au făcut o treabă foarte bună, cu rezultate uimitoare”, Dr. Aleksej Heinzer, Profesor Asociat la Kedge Business School, membru al juriului.
Totodată, am ajuns pe lista scurtă la nu mai puțin de patru categorii, dintre care cea mai valoroasă este includerea echipei Upswing, în top 8 Best Large SEO Agency, alături de nume mari din industrie, ca Crafted, Delante, Merkle, Peak Ace AG, Perficient, Inc., Reprise, Victorious.
Am ajuns să concurăm, pe lista scurtă a celor mai buni creatori de content și digital marketing și la categoriile:
- Best Use of Search – Retail / Ecommerce (SEO) – Upswing & Mega Image – When Content Drives ROI;
- Best Low Budget Campaign (SEO) – Upswing & Mega Image – When Content Drives ROI;
- Best Global SEO Campaign – Upswing & Mega Image – When Content Drives ROI.
Best Low Budget Campaign, la European Search Awards
European Search Awards ne-a adus premiul Best Low Budget Campaign (SEO), pentru campania Upswing & Mega Image – When Content Drives ROI și două nominalizări la Best SEO Campaign și Best Use of Content Marketing, pentru același proiect.
„Juriul a considerat ca este o campanie foarte bună, cu rezultate remarcabile pentru un buget mic. De asemenea, jurații au fost impresionați de modul în care au fost folosite datele și tehnologia pentru a se ajunge la aceste rezultate”, a menționat Philip Agary, Head of Commercial Operations, Majestic.
Campania Upswing & Mega Image, an overview
Pandemia de COVID-19 a însemnat pentru foarte multe businessuri, indiferent de domeniul de activitate, o lecție în care adaptarea la noul context, caracterizat de schimbarea nevoilor și așteptărilor consumatorilor, este cheia pentru a putea continua. Situația creată ne-a demonstrat că „oamenii normali nu știu că totul este posibil”, cum spunea Winston Churchill și că ceea ce până nu de multă vreme părea imposibil este, de fapt, noul posibil.
Ținând cont de principiile care ne-au ghidat întotdeauna, în cei 13 ani de când existăm pe piață, am creat o nouă strategie de marketing pentru fiecare dintre clienții noștri. Ne-am dat seama că, în contextul actual, este nevoie și de gândire pe termen scurt, nu numai mediu și lung, și că folosirea datelor în timp real este vitală pentru a înțelege noul comportament al consumatorilor, reacțiile lor la schimbările de pe piață și ce îi motivează să ia decizii. Pentru aceasta, am creat Upswing COVID-19 Trends, ca să putem monitoriza, zilnic și la intervale de o săptămână, dinamica trendurilor.
În felul acesta, am reușit să construim un instrument excelent de măsurare și de urmărire a tendințelor pieței, prin monitorizarea zilnică a 100k de cuvinte cheie din 25 de industrii. Concret, am oferit clienților noștri strategii de marketing bazate pe date cumulate din trei perspective: Opportunities – New trends (cuvinte al căror interes a crescut în ultimele trei zile, în comparație cu perioada de dinaintea pandemiei), Opportunities – Lasting trends (cuvinte al căror interes a crescut în ultima săptămână, față de media ultimului an), Most affected (căutările care au urmat un trend descendent, pentru aceleași perioade deja menționate).
Upswing & Mega Image au reușit să schimbe peisajul SERP pentru industria alimentară de retail și au contribuit semnificativ la creșterea acesteia. Rezultatele campaniei nu ar fi fost posibile fără crearea unei metodologii proprii de urmărire a health-ului contentului oferit clientului, care a inclus, printre altele, și folosirea unor instrumente eficiente ca Visibility Report și aplicația SEO Monitor.
Mega Image este cel mai mare lanț de supermarketuri din România, cu o rețea care cuprinde peste 700 de magazine fizice.
De ce sunt importante pentru noi aceste premii și nominalizări
Pentru noi, orice premiu câștigat sau includerea pe lista scurtă în competiții de un asemenea calibru înseamnă, pe lângă recunoașterea valorii a ceea ce facem în fiecare zi, și un stimulent puternic pentru a crea în continuare nu doar campanii de SEO și de content, ci și să inovăm pentru clienți și industrie.
„Aceste premii sunt un motiv de mare bucurie pentru întreaga echipă, nu doar din perspectiva vizibilității locale și internaționale pe care o conferă agenției, ci, mai ales, pentru că au venit într-o perioadă de grea încercare pentru industrie, caracterizată de foarte multe incertitudini. Premiile validează, de fapt, reacția noastră rapidă și de impact pentru clienții noștri, la evenimentele apărute. Totodată, motivele expuse de jurați pentru acordarea premiilor echipei Upswing au validat strategia noastră din ultimul timp de a investi în inovație și de a utiliza datele pe scară largă, pentru a obține un avantaj competitiv în campaniile clienților noștri. Mulțumim Mega Image pentru parteneriatul nostru de succes de lungă durată și pentru încrederea pe care ne-au acordat-o constant”, Tudor Popescu, Head of Innovation & Content, Upswing
Anual, la European Search Awards, Global Agency Awards și Global Search Awards se înscriu sute de agenții de PPC, SEO și Content Marketing, din Europa și din întreaga lume, iar premiile sunt acordate de un panel de experți influenți și respectați din industrie, în două etape. În prima fază a competițiilor, sunt realizate listele scurte ale finaliștilor, după o analiză și o evaluare în detaliu a concurenților, pentru ca în a doua etapă, să fie decernate premiile în sine.
Practic, vorbim despre o celebrare a conținutului valoros, atractiv care răspunde nevoilor unui public atipic și îi menține atenția, construit pe date cât mai exacte, ancorate în realitate, și nu bazat pe promisiuni frumoase, dar imposibil de realizat. Este și motivul pentru care am decis să participăm la cele trei mari competiții din industrie. Ne-au convins formatele lor, cu focus pe cifre și măsurători precise.
Premiile obținute, inclusiv reușita de fi pe lista scurtă a nominalizaților la competiții europene și globale la care participă cei mai buni jucători din industria de PPC, SEO și Content Marketing reflectă efortul constant și valoarea echipei Upswing. Ceea ce este, însă, și mai important de atât este dorința permanentă și reușita de a ne alinia cu prioritățile de business ale clienților, pentru ca aceștia să-și atingă țintele propuse și chiar să le depășească.
Sursa foto: Global Agency Awards, Unsplash