Conținutul este calea prin care ajungi la audiențele tale din digital și le spui în ce fel le înțelegi nevoile și le oferi sprijinul. Atunci când conținutul existent nu reușește acest lucru sau când acesta nu este aliniat cu noua strategie, sunt necesare un inventar și o evaluare a acestuia.
Asta facem atunci când realizăm un audit de conținut: inventariem toate materialele create anterior, le evaluăm calitatea și le măsurăm eficiența. Pentru a-ți putea oferi recomandări să îmbunătățești, refaci sau, după caz, renunți la anumite fragmente care nu sunt aliniate cu vocea ta sau nu îți aduc niciun beneficiu.
Acest audit este pentru businessuri care vor să obțină toate avantajele pe care le are de oferit content marketingul.
- Maximizezi beneficiile conținutului existent care are deja rezultate.
- Reevaluezi și îmbunătățești conținutul care poate fi mai bine scris și mai performant.
- Îți aliniezi întregul conținut astfel încât să-l poți integra într-o strategie coerentă, care va avea efecte favorabile pe termen lung asupra evoluției businessului de care te ocupi.